Poledance is killing me!

Hej och hå, hur ska det gå?!
Ikväll var det poledanceträning. Andra gången sen forever. Och vad ska man säga? Jag är svag och stel - som fan. Allt gick dåligt.. Snacka om att man tappar styrka på nolltid om man slutar träna! Och flexibiliteten ska vi inte tala om. Men jag kan fortfarande nudda golvet om jag står upp (förstår ni hur jag menar?), och det är ju alltid nåt!
 
Men det är inte alls roligt att inte kunna göra de trick man en gång kunde. Eller iallafall nästan kunde. Skit! När det känns såhär dåligt, då vill man inte ens fortsätta. Men jag tänker inte ge upp! Hör du det Sofia!! Hehe.
Korten ovan är från 27e juni 2011. Ett år sedan alltså.
Och jag lovar er: Om jag skulle testa de tricken idag skulle det sluta illa!
Känner dessutom att jag har lagt på mig lite. Inte någon surprise direkt!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0