Pannknack.

Hello! Som rubriken lyder har jag en redig pannknack.
Drog i mig två treo så fort jag kom hem från jobbet..
Måste verkligen börja dricka mer vatten om dagarna.
 
Annars då? Ska eventuellt fixa håret ikväll. Håller verkligen tummarna på att det blir av. Men i ärlighetens namn tror jag att det blir imorgon. Jag gör som grodan - lever på hoppet. Vill, vill, vill, vill göra det ikväll!!
 
Känner att jag har slutat brytt mig lite om mitt utseende på sista tiden. Orkar inte ens lägga ögonskugga eller använda läppstift these days.. Men så fort håret är i (japp, jag SKA sätta i extensions!) så är det back to normal:
 
Over n out.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Hon som skriver inläggen.

Gere, du är ALLTID snygg! Fast du blir säkert om möjligt ännu snyggare med fixat hår och en snygg somrig make up!
Puss o kram, skumbanan

2012-07-02 @ 20:40:44
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0