Instagram

Uppdaterar lite flitigare där! BONNYBLOW


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carolina - Olina

Hej Elin!

Jag tänkte höra om du fortfarande säljer smycken med döskallepärlorna? Typ örhängen först och främst :)

Jag har länge velat ha ett par hängen med turkosa skallar, armbanden är sjukt snygga med men jag förstår om det är sopslut. (hoppas inte hoppas inte!)

Ha det bra!

Svar: Hej Cärro! Jag har svarat till din mail för ett tag sen. Tänkte om du kanske hade missat det? :)
Elin Haglund

2012-07-26 @ 07:02:47
URL: http://olina.blogg.se
Postat av: Emm

Skickade precis en request på din instagram.

2012-07-27 @ 21:00:44
Postat av: Anonym

Orka private!

2012-07-29 @ 10:11:40

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0