Hundvakt.

God morgon, peeps! Sovit gött?
 
Jag har inte sovit så där jätte bra (vilken skräll va? haha). Igår kom Oscar och Lina hit för att lämna deras ögonsten Mozart. Mozart är en liten hund på 13 år. Herren på teppan, verkligen. Vill jag gå åt höger och han åt vänster... gissa åt vilket håll vi går?
 
 
Anyways.. back to the sleepingpart!
Mozart bestämde sig för att börja vandra fram och tillbaka i huset redan vid 5 snåret imorse.. och eftersom hundar har klor så låter det ju litegrann när dom spatserar över golvet. Jag kunde med andra ord inte somna om. Dessutom är jag så orolig att han inte ska känna sig trygg här! Så en blandning av irriterande ljud och oro har gjort att jag sovit relativt dåligt.
 
Så vi tog en promenad för att han skulle bli trött och sova (fungerade icke), och sen käkade jag frukost och herrn tiggde som aldrig förr. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det hängning av tvätten som är i full gång. Vid 11-tiden ska jag ut till Lotta i forsby! Jag hoppas Lord Mozart sköter sig där ute. Ni minns väl att Lotta har en chihuahua? Raffe?
 
 
Jag återkommer senare om hur det gick. Solong så länge!
 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0