God natt.

What a day, what a day.

Mitt hår har varit katastrof idag alltså! Alldeles för lent och glansigt. Bläää! Så jag sprang in på Nikita Hair och shoppade mig en saltvattenspray från Redken. Nu ska jag väl få lite strävare hår! Den där lilla flarran kostade över 300pix så den borde väl göra lite nytta? Provar efter en hårtvätt imorgonbitti.

Och apropå imorgon..
TORSDAG! Micke kommer hem! ♥


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

Ni är så vackra tillsammans :) Jag är glad att just ni är tillsammans....
Micke är en otroligt trevlig och snäll kille precis som du, var rädda om varandra!

2012-07-05 @ 09:07:54
Postat av: Sabina

Ni är så himla fina tillsammans, eran kärlek verkligen lyser om er!
Och ja, du är lika snygg som vanligt ;)

2012-07-06 @ 10:56:26
URL: http://sabinaenberg.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0