God morgon.

Inatt har jag sovit lite bättre! Hårbotten har blivit lite mer van vid tyngden, i guess. Och nu gör det inte alls särskilt ont. Lite öm bara. Varken mer eller mindre.
 
Imorse hoppade jag in i duschen och tvättade håret för första gången. Jag känner mig grymt osäker på kvalitén på detta hår alltså. Aldrig att jag köper från denna försäljare igen! Det är första gången jag tvivlar på att det är äkta hår när jag köper från kinserna.. Fast vore det inte äkta borde det typ ha smält över tången igår? Hmm.
 

Jag testade saltvatten sprayen från Redken imorse också. Och den var värd sitt pris! Håret blev genast mycket strävare! Mycket mycket braaaa.
 
Nej, nu ska jag koka kaffe och kanske lägga mig ute på solstolen en liten stund? Börjar jobba kl 12:15, så idag har jag tiden på min sida! 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0