God morgon, måndag!

Undra hur länge jag kommer känna mig rastlös den här gången? Ni förstår, jobbar man rätt mycket och helt plötsligt får semester.. well.. det är nog inte bara jag som går runt och tänker på jobbet den första semesterveckan. Eller? Förra semestern var det nästan hemskt, haha! Då ville jag strunta i semestern och dra ner och jobba. Men jag behärskade mig och stannade hemme. Hehe.
 
Men det värsta med denna semester, vet ni vad det är?
Det är att Micke inte har någon semester. Han måste dessutom jobba några helger framöver för att hinna med allt dom har att göra på bygget. Så när jag börjar jobba igen, DÅ får han tre veckor ledigt. Skrattretande va? Jag vill typ ha ihjäl "nån" när jag tänker på det. Stackars oss.
 
Idag, första riktiga semesterdagen, är det ett pissigt väder. Hade jag förväntat mig nåt annat eller? Så strax innan twelve o'clock ska jag hämta upp Mathilda så drar vi ut till Köpis för att kika lite.
 
Nej, nu ska jag svepa kaffet och börja fixa trynet!
 
And hey! ↓

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Emma

Hej! Åååh va synd att du inte bor i Stockholm. Har läst din blogg rätt länge och tycker du verkar vara så jävla skön. Du påminner mig rätt mycket om mig själv. Och min kille och jag har exakt samma "problem". Han jobbar och jag är ledig. Zzzzzz.

Svar: Då var det en jäkla otur att jag bor där jag bor, hörruduru! Vore trevligt med lite sällis!
Elin Haglund

2012-07-17 @ 21:37:58
Postat av: Emma

Ja eller hur. Du får hojta till när du är Stockholm nästa gång :-)

2012-07-18 @ 15:58:59

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0