Ångest.

Jag är inte den som stressar upp mig i onödan när det gäller borttappade saker. Dom kommer oftast fram efter några minuters letande. But not this time... I lördags såg jag mina nycklar sist. Låste upp cykeln på stan och cyklade hem. Är nästan helt säker på att jag såg nycklarna på bänken hemma en timme senare, innan jag och Micke drog iväg till Tobbe & Carro. Nu är dom borta. Verkligen! Har letar överallt, flera gånger! Dom finns inte!! Jag har även bett Carro letat hos dom, men ingen lycka där heller. Fan fan fan. Jag har varken tid eller råd med detta!!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea.

Nej vad tjatigt! Hoppas de dyker upp snart!

2012-07-10 @ 08:59:11
URL: http://elffors.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0