svar på tal.

Då var förkylningen ett faktum. Vaknade inatt helt svettig, och var täppt i näsan (samtidigt som jag var snorig?) och hade ett jävla halsont. Fy. Stackars mig.

Några av er har frågat hur storlekarna är på bikinisarna jag köpte från Style By Tyra
. And i will tell you! Dom har ju två storlekar att välja mellan. Antlingen 34/36 (tror jag?) eller 38/40.

Eftersom jag har too much junk in my trunk tog jag den större storleken. And thank god! Överdelarna stämde överens med storleken, men underdelarna.. Nja. Den gula leoparden hade trosor som man kunde knyta, så dom var perfekt! Men den andra trosan gjorde inte mina kärlekshandtag rättvisa. Men svarta trosor har man ju oftast hemma, så jag gråter inte blod för det. I vanliga fall burkar jag ha M på toppen och S/M på underdelen - om det är en underdel med KNYT i sidorna.

Hoppas ni blev lite klokare. Jag ÄLSKAR verkligen båda! Är hur nöjd som helst.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0