saknar...

..verkligen att ha tv i sovrummet.

Vi måste fixa detta, om så provisoriskt, ASAP! (as soon as possible, idiots).

God natt igen.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sis

Själv tyckte jag det störde nattsömnen så mkt (typ den ena kanske är vaken senare så den andra- läs:jag- inte kan sova ordentligt) så jag är så glad att jag INTE har tv längre i sovrummet :P

2012-01-25 @ 22:32:16
Postat av: Andrea.

Hmmmm, ja du vet vart jag tycker TVn ska stå! Hihi



Det jag ville skriva var att denna header gillar jag! Du är så vacker Elin! Som en prinsessa. En rock-prinsessa.



Puss

2012-01-26 @ 08:44:20
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0