long time no see!

I fredags var jag i Söderhamn. Det var roligt att träffa Wattman's (släkten på pappas sida), men jag önskar att det var under andra omständigheter.. Vila i frid, farfar.

Lördagen bestod av jobb, vilket var riktigt tung efter en känslosam fredag. Jag kände mig otroligt slö i kroppen, och ögonen värkte. Men jag jobbade min heldag, och när jag kom hem visade det sig bli middag hos grannarna.

Riktigt skönt att slippa laga själv, och framförallt slippa diska och städa. Vi blev bjudna på "thaimat" och till efterrätt blev det glass. Mycket gott!

Något som däremot INTE smakade gott var spriten dom bjöd på efteråt.. Jag får rysningar bara jag tänker på det! Att jobba idag kändes inte helt ok. Hatar att dricka när jag jobbar dagen efter! En tung jobb-helg.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0