i kvällens lurar:

Nej, nu får pojkvännen ta och vakna! Annars missar han skjutsen till träningen. Och att gå dit nu (haha, tar väl typ 10 minuter) är pure pain! Jag gillar vintern - när man kan åka skoter! Annars suger den balle. Moget uttryck va?

Ikväll på bandet kommer jag springa till, bland annat, dessa två låtar:



Älskar introt i denna låt! Eller tja, kanske ska säga refrängen? Sia gör det såå bra! Jag gillar låtar där det blandas med rap/hip hop/metal och lite ordentlig skönsång.



Om ni har några tips på bra låtar så skriiiiiv!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Jag hittade kläderna på Gymgrossisten :)

2012-01-05 @ 23:02:11
URL: http://idaleek.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0