ett riktigt klipp!

Idag lunch-letade jag gardiner/gardintyg, utan lycka. Hur svårt ska det vara att hitta ett tyg man gillar egentligen? Going insane! Anyways.. när jag var på väg tillbaka till jobbet kilade jag in på indiska - och vilken tur alltså! Det var 70% rabatt på reapriset! Say what!?

Nu behöver ni inte löpa amok och stå och rycka i deras dörr imorgonbitti, för det fanns faktiskt inte alls så mycket snyggt. Det som var något att hänga i granen var väl allt stickat OCH...

..dessa tofflor!!


45 kr fick jag böta! Inte världens snyggaste färg, men whatever! Jag går alltid (japp - alltid) i tofflor här hemma, så dessa kommer nötas flitigt!

NÖJD TJEJ.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0