äntligen fredag!

Hela veckan har klockan ringt 06:15. Har dock inte pallrat mig upp för ens strax innan 07. Tröttmössa! Men imorgon får jag äntligen sova ut! Känner att det kommer bli så otroligt skönt att slippa väckas av klockan. Tydligen så är jag ingen morgonmänniska längre.

Ett jävla halsont har jag också åkt på! Samt snorig näsa. Jag misstänker att det är Micke som har smittat mig. Får packa med strepsils till jobbet om jag överhuvudtaget ska kunna prata med några kunder idag!

Idag blir det klackar och klänning. Strazz och glitter runt ögonen. Friday it is!



Nu måste jag borsta gaddarna och kila till bussen! Bye bye!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

Min vackra underbara dotter!!!

2012-01-20 @ 09:07:36
Postat av: sis

jäklar va party party du är på jobbet då ;) Keep up the godd work!

2012-01-20 @ 12:50:32

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0