omöjligt att somna..

Är det fullmåne eller? Jag har legat i sängen i två timmar nu, utan att lyckas somna. Ligger och vrider och vänder mig bara.

Dessutom knakar det i hela huset. Storm utanför eller? Det låter som det iallafall!

Anyways, tänkte informera er alla om hur snygga dessa jeans från Gina tricot är. Nämnligen to die for!-snygga. Jag matchade med feta klackar och svart top. Dagens:


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea.

Men duu, de såg skitsnygga ut! Är det dragkedja det silvriga man ser? Jag hade ett par liknande iaf från Hollywood förr med dragis både fram- och baktill, men tjatigt nog så sabbade kedjan på rumpan både bilsäten och stolar..

De var dock jäkligt snygga och jag skulle gärna göra en favorit i repris (om det inte är ett ocker-pris dvs.. :P )

2012-02-21 @ 07:19:31
URL: http://elffors.blogg.se/
Postat av: Carro S

Det måste typ vara fullmånsjävel! Har inte kunnat sova på typ 3 nätter nu..

2012-02-22 @ 13:58:28

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0