mitt barr!

Det blev inte mycket tid över för bloggande igårkväll!

Idag kör jag öppning på jobbet. Och imorgon är det ÄNTLLIGEN ledigt! Det behöver jag. Känner mig i stort behov av en sovmorgon. Det har blivit alldeles för sena kvällar. Jävla Big Brother (åh nej, där kom erkännandet!).

Nu ska jag försöka få bukt på barret! Wish me luck.




Och angående hur jag fixar mitt hår, min lockar. Well, med plattång baby! Ingen dyr GHD historia, bara en helt vanlig plattång. Först volymar jag såklart håret + spray + dust it. Och efter det kör jag lockar som jag sedan "drar ut" med fingrarna. Jag vill inte ha krokskruvar. Avslutar med spray och lite hederligt ruffsande!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0