meeeen guuuuud!

Jag har ju glömt berätta!! I lördags tog vi med skotern upp till Gamla Stureborg. Ni vet, där folk håller på och bygger hus? Tobbe och Carro bor där. Anywyas, eftersom alla tomter där uppe inte är sålda finns det inte så många som man kan störa när man...

..ÅKER SKOTER!

Första julafton ihop såg ut såhär ↓


Vi åkte dock bara några vändor på vägarna, men det räckte för att stilla min skotertörst for now! Jag har ju inte provat den nya skotern. Den är lika stark som den förra, fast mindre kortare band. And boy what a machine! När jag satt bakpå Micke fick jag verkligen känna vad den gick för! KUUUUL! Själv är jag inte en lika daredevil som Micke, men nog kände jag att den var på hugget alltid!

Åh, hoppas vi kan åka nästa gång jag är ledig! Åka på riktigt!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0