långledig!

Herrejesus vilken ledighet! Torsdag-måndag utan att jobba. Behöver jag säga att jag längtar tillbaka? Klart det har varit skönt att vara ledig, men jag gillar att jobba.


I helgen har vi tagit det lugnt. Som vanligt. Jag vet inte om man är tråkig eller om alla andra är tråkiga - men att gå på krogen och supa sig full? Not my cup of tea. Inte nu längre iallafall..

Jag bjuder hellre folk på middag, spelar spel och dricker drinkar HEMMA. Det är trevligt det! Eller så går man ut ett gäng och käkar, och sätter sig på en pub. Men inte, inte inte inte krogen. Iallafall inte ofta. Någon gång per år får räcka.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

håller med dig. :} hemmafest är också mycket roligare än krogen. lika om någon hyr lokal :p

2012-02-09 @ 12:29:42
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0