helt slut.

Efter powerwalken med Louise (som för övrigt går sjukt mycket fortare än mig = mycket jobbigare än vanligt) tog jag tag i källaren. Eller rättaresagt; fortsatte städningen av källaren. Det har flyttats och släpats och skrikits och burits och slagits och svurits och organiserats. Puh! Men nu tror jag väl att det ser något sånär bra ut. Typ.

Well, det är dags för en välbehövlig dusch innan jag far ner till Louise och kollar på vem som får åka hem i kvällens Big Brother. Fan vilket program alltså.. men ändå kan man inte sluta titta. Man skäms när man kollar, men man kan ända inte stänga av. Jisses.

Over n out!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0