gina tricot.

Idag var jag in en sväng på Gina. BIG MISTAKE!

Det var som att dom hade gjort en ny kollektion just for me! Jag älskade typ ALLT där inne. Åh, bittert att man inte är gjord av pengar.

AC/DC och KIZZ linnen, tubtop med kors för brösten, långa transparenta skjortor, metallic-klänningar och ja... jag dog. Jag försökte hitta några godingar på hemsidan, men där fanns ju inte ens hälften av det jag såg i butiken.

Dessutom är det inte alls dyrt! I snitt 199kr/plagg. Eller well... Dock blir det ju ganska dyrt eftersom jag vill ha hela butiken. Morr. Imorgon ska jag köpa en triss. Plötsligt kanske det händer?




Nu ska jag ta med mig laptopen till sovrummet, krypa ner under täcket, värma mig på värmedynan och slå igång en rulle. Mys!

Mamma, om du läser detta:
Eftersom du har glömt att fira min namnsdag de senaste sjuttio åren, borde jag ju få hela Gina Tricot's sortiment som kompensation för detta? Eller hur? Tycker du inte? ;) Hmm.. hehe.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Men då måste du vara snäll och vänta till julaftonskväll.... hahahaa

2012-02-09 @ 09:57:28

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0