bokat tatueringstid!

Ååhh! Taggad till tusen! ÄNTLIGEN blir den av! SOM jag har längtat! Happy happy happy! Vad, när och hur får ni INTE veta. Hehe. Inte än.

Så, vad har jag haft för mig idag?
Jag har jobbat.
Jag har fixat en ny kaffemaskin.
Jag har storhandlat.
Jag har köpt hårfärg - viktigt!
Jag har tagit en kort promenad.

Well, thats about it? Dagen har som vanligt gått i 110 knyck.

Strax börjar big brother. Vilken smörja. Trots att det är ett patetiskt program kan jag inte sluta titta! Underhållande ju! Någon annan som känner samma sak?






Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Jenny

Haha håller med där. Kollar varje kväll jag med fastän det bara är ren smörja. Man blir ju beroende, precis som de säger på reklamen.

2012-02-29 @ 10:10:59
URL: http://jennyo.myshowroom.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0