Update..

Illamåendet har gått över lite. Skönt! Jag misstänker att det kommer från mitt konstanta halstabletts-ätande. Sugande.

Just nu sitter jag i köket och kollar ut på gatan. Guzzen sitter och spanar hon med. Jag misstänker att hon vill gå ut... men jag vill att vi väntar med det i någon vecka till.

Mamma mailade (det är så vi kommunicerar nu när jag inte kan prata..) och tyckte jag skulle dricka te. Jag hatar egentligen te, men WOW vad det är skönt för halsen! Pressade lite citron också, då vart det go'are!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

mamma vet :) Härligt att ni sitter tillsammans och kollar :)

2012-12-18 @ 14:15:24

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0