Bilproblem.

God morgon på er!
 
Förra veckan hämtade jag pappa Håkans extrabil. Det minns ni va? Bra. Tror ni att den startade på måndagsmorgonen när jag skulle ut till nya jobbet? Nej, det gjorde den inte. Och inte i tisdags heller. Eller i onsdags.
 
Så jag har fått åka buss ut till valbo. Vet ni hur lång tid det tar? 40 minuter. Vet ni hur stressande det är att sitta på bussen, när det enda man vill är att komma fram fort - utan stopp? MYCKET stressande.
 
Igår kom Tobbe och Carro hit med startkablar. Då hoppade saaben till liv. Vi får se om den startar idag när det är dags att åka till jobbet. Jag hoppas verkligen det! Om inte; batteribyte.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Men nu är väl bilproblemet över!!!!!!

2012-12-09 @ 11:13:21

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0