Soulmate.

God kväll, everyone!
 
Igår hade vi väldans trevligt hemma hos Mickes syster med familj. Det bjöds på drinkar och OTROLIGT god mat! Grillat kött (som var typ hur mört som helst!) och en potatisallad to die for! Mmmmmums så gott det var. Började dock må lite lätt illa efter alla olika drinkar Daniel tryckte i mig. Hehe. Vaknade dock pigg och alert imorse! Skönt.
 
Idag då, vad har hänt?
Inte så mycket faktiskt. Jag och Micke har tagit det piano. Legat länge i sängen och pratat om allt mellan himmel och jord, brottas och kittlat varandra, jagat varandra runt om i huset, skrattat ihop som galningar och kollat på film. Jag har verkligen hittat min själsfrände ♥
 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0