Nytt löshår!

Igår satte Annelie 140st slingor i skallen på mig. Nu har jag långt hår - igen.

Baksidan med att bränna fast keratinslingor är att det gör så sinnessjukt ont!! I början sitter det så nära skallen, så det känns som någon drar i ALLA hårstrån jag har på huvudet. Men det är det värt! Går över efter några dagar.

Annars då?
Tja, är fortfarande hängig. Känner mig liksom för frisk för att vara sjukanmäld och hemma, men ändå för sjuk för att jobba. Vi får se hur pass slut jag är ikväll efter 10h här på Glitter.

Förresten!! Om ni vill köpa äkta fejk hår så har vi 25% rabatt på det just nu. Ord. pris 249kr (clip-in och ponytail). Kom in så hjälper jag dig. I promise!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: GH

Den där hårdonut grejen jag köpte från dig igår var exakt samma strl som den jag hade hemma.. big fail? haha
Varför fick jag för mig att min var för stor? jag har typ inte testat på riktigt :P

Svar: men ghaaaaaaidaaa! haha :P Du får lämna tillbaks den helt enkelt.
Elin Haglund

2012-08-23 @ 14:50:59
URL: http://GHstuff.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0