När man har semester...

..måste man prioritera bort datorn. Därav dålig uppdatering.
 
Vad har jag haft för mig den senaste tiden då?
 
Mina klackar från Jeffrey Campbell dimpte ner i brevlådan!
Det var love at first sight! Här sitter jag på altanen iförd morgonrock.
 
Jag har hunnit sola..
..och fått världens fulaste bränna.
 
Jag och Micke var till Lager 157 och Kupolen (borlänge) för shopping. Där hittade vi ett lass med kläder, halsdukar och skor. Äntligen har man samlat på sig ett par REPLAY boots:
Dom en storlek för stora. Men eftersom dom var dösnygga fick dom följa med hem ändå! Jag la i en sula så blev dom perfekta!
 
Mamma har köpt en svinsnygg ljuslykta (eldas med spisbränsle) till oss:
Och sen köpte hon även ett par klackar till mig!
Vad tycker ni om färgen? Hehe, i like it! Hell just froze over.. liksom.
 
Carro fyllde 25 år, så det vankades b-day party! En del av gänget:
Diana, födelsedagsbarnet Carro, Carro, Jag, Sofia och Ghaida.
 
Sen har jag umgåtts med vänner, och varit ute och promenerat!
 
Nu har ni fått en liten uppdatering om vad jag pysslat med. Kanske att jag börjar uppdatera oftare from now on. Men bara kanske. Annars börjar jag jobba igen 13e augusti, och då är det ju back to basics.
 
Over n out!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0