Ledig fredag!

Idag är jag ledig, och det behövdes kan jag säga! Efter gårdagens öppning-till-stäning-pass var jag ganska slut i både kropp och knopp. Sovmorgon + ipren = början på en bra ledig fredag.
 
Jag har sovit ganska dåligt inatt igen, pga löshåret. Men hårbotten börjar redan vänja sig faktiskt! Så inatt kanske jag kan sova som en normal människa = men huvudet på kudden. Just nu ligger jag typ med tinningen på armen. Förstår ni? Så jag slipper ligga på fästena. Suck.
 
Vad ska vi göra idag då? Lediga Jag och semester Micke? Ingen aning. Vila, förmodligen. Vi är bjudna på kräftskiva till Tobbe och Carro ikväll, men eftersom Micke har feber och jag fortfarande är hängig så blir det förmodligen inget. Vi får vänta och se. Jag jobbar dessutom både lördag och söndag, så därför känns det extra viktigt att vila.
 
Jag just nu. Smexig va?
 
 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0