Konsten att bädda en säng.

Jag har på senaste tiden blivit mer insatt i olika sätt att bädda en säng. För tillfället har vi ett rätt expensive överkast i svart, tre kuddar från hemtex och en filt i samma serie - i grått. Vår säng ser alltså ut som en klassisk bäddad säng, det vill säga booooring!
 
Jag vill ha en bäddad säng i stil med dessa bilder:
Fast i svart grått och silver. Förstår ni hur jag menar? Sådär snyggt med massa kuddar. (Micke kommer hata att jag lägger massa kuddar i sängen. Han kommer tyckte det är jobbigt att plocka fram dom, och av dom. Typsikt killar va? Tror dom vi har klackar på oss för att det är SKÖNT eller för att det är SNYGGT?)
 
DÄRFÖR har jag idag färgat två kuddfodral till mina JÄTTE stora kuddar. Jag hade aldrig kunnat drömma om att det skulle bli så pass svart alltså! Me so happy! Nu slipper jag köpa tyg och sy egna. (fast det vill jag nog göra ändå... om ett tag). Från naturvitt till svart.
Jag vet att det ser blått ut.. skyll på ljuset!
 
Dom där kuddarna har jag haft jätte länge utan att tänkt på vart jag ska använda dom. Tur att jag har sparat dom!! Nu väntar jag på att fodralen skall torka, och sen blir det bäddnings-provning!
 
När jag har fått det som jag vill lägger jag naturligtvis ut bilder! Men räkna inte med att de kommer inom de närmsta dagarna. This will take time!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0