Klumpeduns!

Vet ni vad som är så sjukt irriterande?
Och som dessutom händer relativt ofta? Jo, DETTA:
Jag alltså sminkat mig färdigt och skall bara borsta tänderna. Bara och bara. Är det fler än jag som också "slinter" med tanborsten och får tandkräm över halva kinden? Eller är det så att det bara är jag som är så klumpig?
 
Det vore inte lika irriterande om jag inte hade sminkat mig. Men genom att dra tandborsten med tandkräm över kinden måste jag liksom bättre på sminket där. Vilket kan, om man inte är van (som jag nu är..), resultera i ett flammigt resultat. Att man liksom får en fläck på kinden. Snyggt hörrni!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

hahahaaa, det sitter i sen du var liten. hahahaaa

2012-08-06 @ 14:13:24
Postat av: Ida

Haha så blir de för mig med :D

2012-08-11 @ 16:56:02
URL: http://Busigabeerta.blogg.se
Postat av: Ida

Haha så blir de för mig med :D

2012-08-11 @ 16:56:16
URL: http://Busigabeerta.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0