Instagram

Idag har jag lagt upp bilder på min frisyr (hairdonut & snusnäsduk), mitt face och en liten kärleksbild på både mig och Micke.

Följ om ni vill se mer; @bonnyblow


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Emma

Kan du inte visa hur du gjorde din hairdonut?
Har försökt själv men då jag har långt hår så blir det så mycket hår kvar som jag måste snurra runt..

Bra blogg btw!

Svar: Det är så jag får göra också - snurra håret som blir "över" runt donuten! Och fästa med öppna hårnålar. Snusnäsduken vek jag ihop till ett "hårband" och snurrade runt munken och knöt ihop. Äger tyvärr ingen hårmunk själv (morsan snodde min) men kan säkert ta några steg-för-steg bilder på jobbet i framtiden :)
Elin Haglund

2012-08-23 @ 20:31:21

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0