Igår, måndag.

Det gick bra igår på jobbet. Förutom att jag var otroligt fumlig och tappade saker hela tiden. Är det något jag hatar så är det at tappa saker! Speciellt om man har jeans. Att böja sig ner blir då ett helt projekt! Haha. Idag jobbar jag en kortis; 12-17, så det känns skönt. Mjukstart. Älskar mitt jobb!
 
Men det där med att vara vardags-snygg... det gick ju lite lätt åt helvete igår. Eftersom det duggade ute blev mitt hår platt som en pannkaka när jag gick till jobbet, och när jag skulle klä på mig på morgonen kändes allt bara fel. Inte den fantastiska jobb-starten jag hade hoppats på direkt!
 
Idag gör jag om och gör rätt! Men först; kaffe!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0