Hemma från jobbet idag.

Igår ringde jag chefen och förklarade hur jag mådde. Berättade att jag hade tänkt komma in kl 8 och inventerat i några timmar, och sen åka hem. Var schemalagd till 17 egentligen. Men det tyckte inte Lotta lät så bra. "stanna hemma och krya på dig istället" fick jag som svar.

Jag får så dåligt samvete när jag är hemma från jobbet. Och speciellt nu idag när det var inventering!! Men det finns inte så mycket att göra åt den saken nu... Det är ju inte så att jag ville bli sjuk direkt.

Så nu ligger jag här, i soffan, med näsdukar, ipren, nässpray och termometern runt mig. Sjukstuga delux! Har ingen feber just nu, tempen ligger på 37. Eller jo, lite feber är det kanske - är väldigt lågtempad i vanliga fall. Normalt har jag ca 36-36,5.

Så fort klockan slår 10:00 ska jag väcka Micke. Då blir det frulle, och sen vill jag ha apelsiner. Är man sjuk måste man äta det, eller hur? Så jag ska skicka iväg honom till affärn. Själv ska jag ligga inne hela dagen. Kurera, kurera, kurera.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Krya på dig gumman. Såg i fredags att du inte var pigg... Kan ju tala om att du smittaade mig! nu har jag ont i halsen och tung i huvudet.
hahaha, nä. Du smittade mig INTE. Jag har smittat mig själv i lördags..

2012-08-20 @ 10:10:35
Postat av: isabel

Krya-på-dig-kramar!

2012-08-20 @ 10:45:17
URL: http://attvarabella.blogspot.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0