Färgar håret.

Hello cyberpeeps! Wzup?
 
Igår var internet så himla segt att det inte ens gick att komma in på blogg.se. Försökte bara två gånger, men det fick räcka. Därför fick ni ingen uppdatering igår. Sorry guys!
 
Just nu sitter jag med färg i skallen och på brynen. Svart, så klart. Jag använder ju färg från Jane Hele/MOOD, och idag köpte jag faktiskt färgen på rusta - för 37 spänn! Alltså vilket jävla kap! Köpte hem en extra. Man kan säga att det var ett sånt där hallelujah-moment.
 
Och här har ni mig just nu, in a hallelujah-moment:
Snygg va?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

hörruduru! JAg vill att MIN väska kommer!!!! Ska dom sy den först :) Vi ses snart å då ska vi ha trevligt, gott att dricka och ev. något att tugga på..

2012-08-09 @ 22:33:28
Postat av: Ida

Snyggt. Och väl använd tröja ;p

2012-08-11 @ 16:58:16
URL: http://Busigabeerta.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0