All you need is love.

Dom brukar ju säga så - det enda man behöver är kärlek.
Och jag tror faktiskt att det ligger lite sanning i den meningen. 
 

Kärleken från vännerna. Att kunna skvallra och skratta och prata om skor tillsammans. Att kunna klaga i all evighet på att ens fingrar är för tjocka eller att man inte har råd med den där snygga jackan. Att prata om sex utan att ha en anledning till varför. Och famförallt - att kunna prata en massa strunt; med någon som faktiskt lyssnar!
 
Kärleken från familjen. Att alltid veta att dom finns där hemma. Vetskapen om att dom ställer upp, i vått och i torrt. Villkorslös kärlek. De trygga leenden man får när man hälsar på, och tårarna man fäller när det är dags att säga hej då - det är en kärlek som alltid kommer finnas. Vad som än händer, så länge vi lever, och lite längre ändå.
 
Kärleken från sin partner. Att få somna tätt intill någon som vet dina innersta tankar. Att få vakna av en kyss och ett "jag älskar dig". Att ha någon som alltid försvarar dig, no matter what. Känslan att älska någon som älskar dig tillbaka, som tar dig i sina armar och lovar evig kärlek. En prins. Din prins. Den känslan är obeskrivlig.
 
Jag älskar mina vänner, min familj och min Micke. Och när man inser att man är lika älskad tillbaka, då vet man att All you need is love ♥
 
En printscreen från Micke's instagram.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Karin

Gilla!

2012-08-16 @ 22:06:38
URL: http://karinholmstrom.blogg.se/
Postat av: Andréa.

<3

2012-08-17 @ 07:26:14

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0