Välkommen till världen!

Förra veckan, 19/4, fick jag ett sms av Andréa där hon skrev att Knut har fått en lillebror! Äntligen fick hon föda, den stackaren! Haha, nej men det kan inte vara lätt att gå omkring med en sådan kula på magen!

Anyways, GRATTIS till familjen Elffors-Ullberg som fick ett till gossebarn - Harry! Älskar namnen på deras barn; knut och harry. Underbart!

Som den vise man jag är skickade jag gåvor på posten:


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea.

Världens snällaste Elin! Du är så fin, en tvättäkta vän och jag är galet glad att ha dig i mitt liv!

Tack igen. :)



Puss o klääm

2012-04-24 @ 08:06:53
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0