ja må han leva..

Ja må han leva uti hundrade år! Hurra, hurra, hurra!

Idag fyller min älskling år! Grattis till honom! Tyvärr så jobbar han ju (som ni alla vet) borta, så jag får pussa på honom imorgon.

Paket fick han dock förra helgen. Jag är ju så kass på att hålla hemligheter från honom, och dessutom är han ju ändå inte hemma på sin birthday. Han fick ett par riktigt jävla skit snygga jeans av märket Adrian Hammond (visst heter det så?)! Satt som ett smäck. Det är roligt när man prickar rätt.

Så när han kommer hem har han "bara" ett litet paket att öppna. Älskar att skämma bort honom med presenter, men jag tycker inte man ska lägga mer än 2lax på varandras födelsedagar. But thats just us.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

ses på lördag...

2012-04-25 @ 21:55:13

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0