irritation de luxe!

God morgon, cyberpeeps! Sovit gött? I have.

Vill ni veta något riktigt irriterande? Klart ni vill!
För några veckor sedan hittade jag skitsnygga armband på ebay. Det var runda kulor i olika färger, formade som döskallar! Jävlar i min låda va snyggt tänkte jag och klickade hem! Nu till det irriterande.. Helst plötsligt finns dom där jävla armbanden överallt! Dom fullkomligt exploderade på diverse bloggar och affärer. Suck. När man trodde man var ensam om något..

Ja ja, strunt samma. Får väl ha lika som alla andra då.
Dessa har jag klickat hem i ganska stort antal:


Det är färdiga armband och lösa döskallar, så att jag även kan fixa själv!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Lena

Finns liknande på Panduro i Valbo, och du har rätt... Nu finns dom överallt! Trist!

Ha en fin dag snygging :)

2012-04-20 @ 12:44:12
Postat av: Andrea.

Jag har också fastnat för de där, finns på Panduro eller vad det heter i Valbo, men jag kollade aldrig priset. Säkert billigare med eBay. Pussis

2012-04-20 @ 13:23:50
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0