hundjävel!!

Nackskott på grannens jävla hund alltså! Den skäller och skäller och skäller hela jävla dagarna! Jag tycker faktiskt synd om den som inte verkar få så mycket motion som den behöver. Får gå runt på deras baksida och uträtta sina behov. Gamla människor ska fan inte ha hund alltså. Men snälla, lär hunden att INTE skälla!

Imorse blev jag väckt klockan åtta av att hundjäveln skäller. Vårt sovrum ligger mot deras baksida.

Vad skäller den åt undrar jag? Fåglarna? Det finns liksom inget där som den kan se? Varken förbipasserande människor eller bilar.

Så sjukt jävla irriterande! Inte nog med att den skäller på morgonen, på kvällen är den också en hejjare på att ge ifrån sig ljud. Hade vi haft en bebis i detta hushåll hade jag gått över till grannarna och sagt mitt!

Nu är jag alldeles för svensson för att klaga.

Jag är så dålig på raser, men det ser ut som en amstaff - fast högre.


Och ni som känner mig vet ju att jag är rädd för hundar. Så att denna hund står bakom häcken och spanar på mig gör inte saken bättre. Skulle den komma över på vår tomt skulle jag skita på mig.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: johanna

Åh jag hatar verkligen hundar som skäller, jag kan fan bli vansinnig. Och att man som ägare inte har vett att fatta att det är störande för omgivningen är ju helt jävla makalöst. Tror faktiskt de har skyldighet att få tyst på åbäket, tror det finns någon lag om hänsyn mot grannar eller så. Hoppas du vill/vågar säga till =)

2012-04-04 @ 12:39:04
URL: http://jhnn.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0