färgar hår och bryn, och planerar klippning.

Yes box - det är färgning på g här hemma! Svart svart svart. Love it!

Nästa vecka blir det beställning av klippning och av löshår. Mitt hår är så fruuuktansvääärt slitet just nu. Måste kapa typ en decimeter, men det kommer jag ju såklart INTE att göra.. Så fem centimeter + löshår låter som en vettigare plan. Älskar långt, tjockt hår.

Härom kvällen låg jag med huvudet i Mickes knä medan han pillade i mitt hår. Helt plötsligt utbrister han "du har så bra hår... så tjockt.." och pillade vidare. Japp, jag har långt och tjockt hår nu. Men mycket vill ha mer. Och speciellt när jag måste kapa en bra bit på längden är det viktigt för mig att sätta i extensions. Det får bli 24", och cirkus 200 slingor.

Yes. Sounds like a plan. Måste ringa Annelie.

Me right now:

Svart färg i håret, och i ögonbrynen, med fulaste färgnings-tischan!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0