i've got the power!

När jag ändå skulle ta en sväng med bilen passade jag på att testa cigarett-usb-knappen. And guess what? Den funkar klockrent! Nu kan vi ladda what so ever när vi kör bil! Ruskit bra!

Vet ni vad mer som var ruskit bra? Priset! 13 kr!
Hmm, kanske borde städa lite i caddyn va?

Paketet jag hämtade ut var till en polare. Sad but true! Kanske att det ligger något smarrigt ute i brevlådan till mig idag istället? Brevbäraren borde komma snart.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Babe måste man inte ha en FM antenn för detta? Elr hur går det till? Och vart köper man den? Kramis

2011-09-22 @ 09:43:25
URL: http://www.amelas.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0