tänk vad några tabletter kan göra..

Inatt måste någon ha matat mig med rakblad. Alternativt taggtråd. Eller glasbitar. Eller var det så att jag gick i sömnen och började käka sandpappret som ligger i hallen? Hmm. Jag kommer nog aldrig få svar på detta, men vad jag do know is: min hals har inte blivit bättre under natten.

Så fort jag vaknade slängde jag i mig ipren, kaloba, c-vitamin och strepsils. Nu har jag lurat min kropp till att tro att den är frisk. PEFEKT! (japp, utan R).

Nu ska jag dricka fil och käka kaffe. Läckert!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

Krya på dig och vila! Jag ska göra lite äppel å blåbärs pajer till er :)

2011-09-13 @ 10:38:26

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0