snabb genomgång av dagen.

Onsdagkväll. Några timmar kvar till torsdag eftermiddag. Bara några få.. Ni kanske undrar om jag längtar efter Micke? Tja, sover Dolly Parton på rygg mån tro?

Idag började jag min dag med fil, frön, müsli, lite sylt och nektarin. Gjorde susen i kistan! En mugg kaffe till det också, såklart. Om man vill ha nötter i filen/yoghurten - vilka ska man välja??

Idag var det fjortis-invasion i Gallerian! Kenza och modelljakten spelade in (eller vad det nu är dom gör). Hon var, som förväntat, skit snygg. Fan för henne alltså.

Efter jobbet drog jag på mig träningsbrallorna (tack mami!) och regnjackan för fyrtiofem minuters joggning/pw/springning/gång i hemlingby. Gött, sa grisen!

Nu ligger jag i sängen. Har precis kollat klart på "Britney Spears: For the record." igen. Att vara känd har nog mer nackdelar än fördelar, eller vad säger ni?

Nej, nu ska jag sova. Bara ett ord till på wordfeud mot Micke.. bara ett till... bara ett.. till. Highly addictive. Någon annan som vill spela där ute? BonnyBlow är mitt nick, såklart. Nighty night!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Jag brukar blanda med en massa olika nötter som jag köper på lösvikt. :)

2011-09-08 @ 10:19:27
URL: http://idaleek.blogspot.com
Postat av: sis

Vaf*n är Wordfeud???

2011-09-08 @ 11:40:10
Postat av: Kajsa

jag kör på rostade(nej, inge jobbigt alls, tio minuter duvet sen det är klart!) linfrön, solrosfrön, hasselnötter och mandlar! MUMS äre så göre!

2011-09-09 @ 11:12:56

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0