prima ballerina!

Byxorna töjde sig en aning över dagen, och resulterade därför i perfekt size! Bra där.

Dagen har gått i slowmotion.. det har varit roligt att jobba med både Cecilia och Mathilda, men trots deras trevliga närvaro har dagen krypit fram. Hatar sånna dagar. 20timmars-dagar. Men jag överlevde ändå, och nu ligger jag i sängen med Ballerina Kladdkaka. Whhoooppss!

Samtidigt som jag trycker kakor kollar jag på Kanal 5's "Extrema dieter" (eller nåt i den stilen). Hmm, känns lite motsägelsefullt faktiskt.

"Elin, vilken diet följer du denna vecka?"
"Kak-dieten!"

Önskar att jag åtminstone tränade. Men inte ens det gör jag. Only cookies. Men snart så! Snart blir det inköp av gymkort! Äntligen frisk! *peppar peppar* Micke och jag kommer träna på samma gym. Jag insisterar på lika träningsoveraller.. men han vägrar.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0