nöjd och glad!

God kväll, cyberpeeps!

Det blev inga leopard naglar idag! Nästa gång!

Det känns så bekvämt att göra naglarna nere på stan faktiskt. Gå direkt till jobbet efteråt - eller direkt dit efter jobbet. Well, you get the picture? Sorry elin! Maria vann över mig idag.

Eftersom jag hade så fina naglar var jag tvungen att köpa en ny ring också!

Jag har kollat på denna länge, och nu var det prisänkt! So i just gotta have it!

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mohamed

Jag har startat en "veckans blogg"-tävling på min blogg nu. Gå in och skriv en kommentar för att tävla om att bli länkad för 400-600 läsare per dag!

Lycka till :D

http://www.nattstad.se/mohamedtouzari?id=1901302

2011-09-21 @ 21:31:10
URL: http://nattstad.se/mohamedtouzari
Postat av: Johan HJERTSTRÖM!

ADDA MIG PÅ FACEBOOK!

2011-09-21 @ 23:05:14

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0