Mr Trött.

Imorse gjorde jag en cheklista:

*Plocka ur diskmaskinen.
*Kratta äpplen.
*Slipa väggen.
*Göra matlådor.
*Städa garderoben.
*Dammsuga och skura.

Kratta äpplen skiter vi i. Så då är det bara matlådor kvar. + att jag måste färga håret! MÅSTE. Så jag ska försöka få upp herrn ur sängen nu så att vi hinner med allt i tid. Försöka..



Just det ja! Ni har ju inte sett så mycket att sovrummet kom jag på. Vi har två tv här inne just nu, så jag vill inte ta några bilder än. Vill att det ska vara klarrrt när ni får se det. Men jag är jävligt nöjd. Här sover vi som gudar!

Detaljer:



I veckan köpte jag nya kuddar från Hemtex, 3 st, samt en pläd/filt i samma stil. Fårskinnet är en gåva från mamma! Och ljusstakarna fick jag av min moster för hundra år sen. Jag älskar vårt sovrum!  Mörkt och mulligt - precis som mig. Höhöh.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0