korthårig.

Men just det! Glömde skriva i tidigare inlägg att.... jag är korthårig nu!! Buuhuu, me wanna die. Nej, men Micke tog ut mina extensions igår (vilken jävla karl man har som ställer upp alltså!!), så nu känns det jättte tunt och jätte kort.

Jag orkar inte resa mig och fota med iphonen,
så en dålig webcam-bild får räcka for now.


Okej, det är inte kort. I know. Men om man jämför med tidigare så är det både tunnare och kortare! Mitt fåfänga hjärta slits i bitar sågär dagen efter. Jag har ju inte ens planerat att sätta i nytt hår för ens om någon månad. Stupid choice! Sooo stupid!

Men men, håret är glad iallafulafall. Nu får det vila tills det är dags att vara jul- och nyårssnygg! Eller tills jag inte står ut längre..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0