känsliga läsare varnas!

När jag skriver om stora spindlar här hemma, hur stor tror ni då att dom är? Tror ni att jag överdriver? Well, jag googlade lite på "källarspindlar" och hittade exakta kopior av mina små ärkefiender.



Vad säger ni nu då?

Jag börjar nästan gråta nu när jag laddade upp bilden. Fy fan va vidriga dom är! Nu har vi allafall köpt spindel-spray och bombat med nere i källaren! Jag ger blanka fan i om dom är bra. Jag skiter i att dom håller ohyra borta. Jag tycker att spindlar är ohyra!

Kanske borde vi ha köpt råttfällor istället för spray? Dom är ju inte små direkt..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

FY FAAAAN!!!!

2011-09-24 @ 21:45:26
Postat av: Johanna

Åhnej! Nu bajjade jag ner mig :(( en råttfälla vore nog på sin plats, ja. Om du inte ska smyga på dem med en älgstudsare?

2011-09-24 @ 23:35:47
URL: http://jhnn.blogg.se/
Postat av: Mia

Haha, åh, helvetes jävlar, fattar nu att ni behövde använda stol för att bråtta ner dem!

2011-09-25 @ 20:55:35
URL: http://mija83.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0