huset som gud glömde?

När jag hade krattat en full skottkärra och en full plastsäck med äpplen kände jag att "DETTA ÄR FAN BULLSHIT!". Jag kollade på den största boven.. det största trädet. "NU FÅR DET FAN VARA NOG!". Jag hämtade såg och stege och kapade typ halva trädet!


SKRÄCK #1
När jag skulle till att frisera trädet upptäcker jag typ tio getingar som surrar argt omkring. Tydligen så festade dom loss på äpplena!? WHAT? Flydde in i huset pga getingfobi.

SKRÄCK #2
Kände mig ordentligt lortig efter allt sågande, så tänkte hoppa in i duschen - men först tvätta! Trippar ner i sidenmorgonrocken (viktig detalj) för att skicka in en mörk tvätt. Nere i källaren, in the tvättstuga, möts jag av Huset som gud glömde deja vu ! Fullt av små små flugor i fönstret. FULLT! Riktigt lortigt. Fattar inte vart dom kommer ifrån? Vi har det helt och rent där nere. Säkert fukt vetty. FUCK FUKT.

SKRÄCK #3
När jag ska hämta dammsugaren för att suga upp dom små jävlarna får jag se, i ögonvrån, något i vasken. "OH NO. HELL NO." tänkte jag när jag insåg att det var en spindel. En långben-spindel, fast med stor jävla kropp och feta hårnåls-liknande ben. Usch, värsta sorten! HUR kan dom bli så stora? VAD äter dom liksom? Verkar äta lite..

Jag tog närmsta tillhygge - tavellist från ikea - och skulle döda den.. men misslyckades. Jag svär att jag hörde benen (spindelns) klappra mot vasken. Fy satan. Vid det här laget så grät jag hysteriskt. Tog fram hårsprayen (vart kom den ifrån?) och sprayade för glatta livet (mitt liv)! tills den fick ner farten och jag kunde halshugga den. Yes, den var fan så stor så att den hade en nacke!

Och att allt detta utspelade sig i sidenmorgonrock är det värsta. Fatta hur sårbar jag kände mig! Tänk om spindelns polare hade krypit upp där under? ÅH FY! Vill inte ens tänka tanken.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carro

HAHAHA! När du skriver om hur du försökte döda spindeln kommer jag direkt att tänka på dom här fantastiska filmerna med dig i huvudrollen från i vintras! :P http://www.mondoblog.se/Carolina/126610



Hahaha! ;)

2011-09-20 @ 22:40:25
URL: http://mondoblog.se/Carolina
Postat av: Anette

Så du gillar inte insekter??? ;o)

2011-09-21 @ 11:07:37
Postat av: sis

Hahaha!! Kan säga såhär: jag förstår dej!!! såna där stora skitäckliga spindlar hade jag många när jag bodde i Bagis. Varav en av dom satt på min handduk när jag duschat o skulle torka mig. Så kolla alltid handdukarna!!!

2011-09-21 @ 19:09:09

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0