filmsnack.

Igår kollade vi (äntligen?)Black Swan. Den skulle ju vara såååå bra. .. Jag och Micke kom överens om att den hade varit bra OM det inte blev lite väl... övernaturligt? i slutet. Den började bra men sen ökade crazy-nivån lite väl mycket. Total waste of time. Så, nu vet ni det.

Jag tycker att Mila Kunis är så snygg! Vet inte vad det är med henne, men olalalaa säger jag bara. Hon var lika het i Friends With Benefits. Och inte alls lika het i That 70's Show. Så, nu vet ni det.

(När jag skulle googla en bild på henne hittade jag INGEN som beskriver hur hot hot hot hon är på vita duken. Mycket märkligt. Måste vara något med hennes rollfigurer som gör henne så snygg. Och jo, jag är straight.)

Just nu sitter jag och dricker kaffe. Micke sover. Jag kan aldrig sova länge. Så, nu vet ni det.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

hahaha, du kunde ha frågat mig... Jag tyckte den var bra så då var det nog ingen film för dig. asg.

Vi har ju bara samma skratt humor :) inte drama/action/rysare

2011-09-25 @ 10:07:19
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

Håller med om att hon är snögg! =) Hoppas du får en bra dag!

2011-09-26 @ 08:26:23
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0