dåligt morgonhumör - check!

Ledig. Bra väder. Vet ni vad det resulterar i? Jo, en grinig elin. Vet ni varför? Jo, för att soljävlen lyser in genom fönsterhelvetet (persienner tycks inte hjälpa) och väcker mig! Lätt att sova när man har en strålkastare i nyllet? I helgen ska den där fula jävla helvetes rullgardinen upp!

Andas. Djupa andetag. In med rosa moln. Ut med grön ilska. Ett två tre.

Jag sitter och äter frukost nu. Ska snart dra på mig promenadoutfiten och dra en repa runt hemlingby med carro! Blir dock ingen pw. Vägrar bli sjuk igen! Så det får bli en lätt, men lång, promenad. Bra plan.

Efteråt drar vi iväg och handlar lite mat. Jag ska börja med mellanmål igen. Mådde ju inte dåligt av det sist, liksom. Jag har dessutom fått grymma keso-tips! Så nu är jag pepp! Är det var annan timme man ska käka? Eller var tredje? Ida, jag vet att du kan detta!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0